Sunday, May 20, 2012

WE MUST APPRECIATE OUR LIFE

Assalamualaikum =)

Alhamdulillah, diberi kesihatan dan juga kesempatan untuk update blog. Terima kasih Allah. Mungkin entry kali ini tak dapat kongsi apa apa ilmu tapi just nak cerita aktiviti harian semasa cuti (tade la hari-hari buat benda ni je) hehe! Maaf jika ada kekurangan.

Mama with me
Gambar dengan mama time ni masa pergi AEON Bukit Indah. Saja jalan cari baju dengan seluar. Alhamdulillah jumpa and dapat apa yang aku nak. Eh, jumpa Fazrul (classmate uitmpp)! haha. =D


Sebenarnya kan. Hari ni ulang tahun kelahiran kakak aku yang sulung. HAPPY BIRTHDAY ALONG! May Allah bless you. Semoga Allah permudahkan segala urusan dunia dan akhirat awak. Jaga diri, Jaga keluarga. I love you! =) 

So, disebabkan harini birthday dia, aku saja la buat puding caremel ni. #padahal dia yang ajarkan. hewhew! Lepas ni siapa yang berminat boleh la buat order kat aku ye. Okay kidding je =P

Puding caremel
Nasi ayam ni pulak along sendiri yang masak. Dia expert kalau bab nasi ayam ni. Sedap! Big clap for her =D

Nasi ayam
Okay la. Tu je pun yang aku nak share. Buat masa ni, pencarian aku tak settle lagi. Tade rezeki la agaknya. InsyaAllah next entry aku kongsikan benda yang lebih menarik dan lebih ilmiah. Doakan la aku dipanjangkan umur so, aku boleh share ilmu dengan korang semua. 

"Never love anything that can't love you back."

Assalamualaikum =)

2 comments:

  1. wah3..
    ade blog la seyh~~
    hihihihih..
    btw,,,nice entry....
    weee~~~~

    true fact : name mak anda same ngan mama saye :D

    ReplyDelete
  2. haha. baru tawu ke aku ada blog =D thanks! selalu la singgah ye. ouh really? kirimsalam mak kau ea =)

    ReplyDelete