Thursday, June 14, 2012

BILA BERJAUHAN

Assalamualaikum. Kali ini entry ringkas yang aku bawakan untuk pembaca sekalian =)

Alhamdulillah, hampir seminggu aku berjaya menyesuaikan diri di kampus setelah 2 bulan lebih bercuti dekat rumah.

Now, aku berjauhan dengan mama abah. Really miss them. I wish they were here for support me everyday. Bangun pagi nampak muka dyrang. Before pergi kelas boleh salam dyrang. Boleh cium dan peluk dyrang. Ouh, alangkah bersemangatnya aku melangkah ke kelas kalau setiap hari macam tu =) Tapi, mungkin berjauhan itu lebih baik sebab pendam rasa rindu lebih lama. So, bila balik rumah tak bazirkan masa atau buat benda yang boleh buat dyrang kecil hati dengan aku. kan?


Mama abah, please pray for me. Jaga kesihatan dan makan. Kalau pergi jogging petang-petang ingat kat abie taw. Mama, nanti bila cerita korea tu dah habis, cerita kat abie okay. Hehe ^.^ Abah, drive pergi kerja hati-hati ea. Love both of you! I will take care of myself as you told me before =) Assalamualaikum.

"Love your parents. We are so busy growing up, we often forget they are also growing old."

2 comments:

  1. assalamualaikum nadia...
    hehe~ mcm pelik lak pggl nadia sbb b4 nie kan pggl abi je...
    sedih lah bce entry kamu nie... touching gitu...
    but then, selalu doakan mama n abah tue....
    ustaz ak ckp yg bond parents n ank nie lain...
    insya'Allah klo kite jage hati diorg dan berbakti kat diorg nnty kte dpt berkat dr parents kita... bile dh dpt berkat tue, ape yg parents kita rse insya'Allah kite dpt rasa... nnty even klo parents kita sakit pon hati kita akn rse walaupun diorg x bgthu... heee~ nnty sme2 lah kite doakan parents kita dunia dan akhirat... =) gud luck sem 3... love to be your silent reader... <3

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam. haha nadia pun boleh. nama aku =)
    jangan touchingtouching. nanti aku nangis =') hehe insyaAllah, kita samasama doakan mereka okay. thanks! you too. take care and all the best! btw, thanks again because be my silent reader. I appreciate it very much ^.^

    ReplyDelete