Thursday, June 21, 2012

FRIENDS ARE ONE PART OF OUR LIFE

Assalamualaikum. Dengan harapan, pembaca semua dalam kesihatan yang baik. Jangan lupa senyum untuk kurangkan tahap ke-stress-an anda =)


Alhamdulillah, dengan izin Allah aku mendapat idea untuk update entry baru about my friends. Tiba-tiba terasa nak buat penghargaan dekat sini untuk dyrang semua. Hee ^_^


Dari zaman baru lahir (tapak kaki besar nugget ayam lagi), pergi ke zaman childhood, pergi ke zaman primary school, pergi ke zaman secondary school, hingga sampai ke zaman universiti ni. Yang future aku tak tawu lagi la kan. Hidup aku dipenuhi dengan rakan-rakan. 


Masa yang baru lahir tu confirm la kawan aku mamabah. Aku yakin, mamabah mesti tak henti bergurau dengan aku time aku baby dulu. Main cak cak la, nyanyi lagu cekur gang gamit la, tepuk amai-amai la. (Yang ni aku praktikkan masa aku jumpa mana-mana baby pun. Yang paling berkesan main cak cak. HAHA!) Besides, mesti abang-abang dan kakak-kakak aku teruja sebab dapat adik baru yang sangat comel. HEWHEW ^^,


Kawan ramai sangat. Tapi aku cuba untuk ingat semua ye. Meh aku mention siapa yang aku ingat and rapat dengan aku ea. 


Wanie, niza, aqil, mimi, hanis, farah, dina, hannah, amalina Z, a'dilah, deejay, dayah, yan, yaya, fira, nisa', asz, ummi, affy, munawarah, dee, intan, aina, diba, qila, amie, amalina T, uqaisya, mahfuzah, a'atikah, atiqah, nisya, hinnah, yuliana, and so on. 


Ramai sangat. Kalau aku mention confirm berjela-jela. Lagipun nama dyrang repeat-repeat je. Hee ^.^ kalau ada nama yang aku tak mention tu jangan sedih okay, bukan aku tak ingat. Just kurang kerajinan untuk menaip. Sorry sangat sangat ye. 


Eh, aku takde kawan lelaki ke? Actually, ada je. Tapi aku rasa takyah la mention kat sini kot. Korang mesti tawu aku kawan dengan korang kan =D


Bermacam ragam yang aku jumpa. Bermacam karakter aku selami (ceywah). HAHA! Well, nama pun manusia, rambut sama hitam hati lain-lain. Haruslah ada banyak ragam kan. Itulah warna-warni dalam persahabatan. =)



Kawan sejak kecik lagi =)



Kawan kelas kat sekolah (5 Newton)



Kawan kelas kat universiti (EM1101U1/U2)



Girlfriends kat kolej =D



Girlfriends kat universiti \(^.^)/

***

Dear beloved friends (to all my friends okay),

"You know how stupid I am and still choose to be seen with me in public. Thank you for always with me!" *hug ♥


Thanks to Allah for sending you guys to me =)


***

No comments:

Post a Comment